Ik heb op dit moment geen ruimte om direct te starten met behandeling, maar er is wel plek op mijn wachtlijst. Je kunt me een appje sturen, mailen of mijn voicemail inspreken. Ik neem dan contact met je op om te telefonisch kort te bespreken of je vraag passend is bij mijn aanbod. Vanaf 4 juni t/m 14 juni ben ik afwezig, dus ik zal daarna op je berichtje reageren.
Ik hanteer geen wachttijd tussen intake en start behandeling. Dit betekent dat we een intake plannen zodra ik zeker weet dat ik ook ruimte heb om behandeling te kunnen starten.
Mijn wachttijd is helaas soms langer dan de treeknormen. Je kunt contact opnemen met je zorgverzekeraar voor wachtlijstbemiddeling indien je de wachttijd te lang vindt.
Voor meer algemene informatie over treeknormen kun je op deze website meer lezen.
Laatst bijgewerkt: 4 juni 2026

